Dream it, wish it, do it :) - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Bart en Dorien - WaarBenJij.nu Dream it, wish it, do it :) - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Bart en Dorien - WaarBenJij.nu

Dream it, wish it, do it :)

Door: Bart & Dorien

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dorien

06 September 2013 | Nederland, Posterholt

Dan is eindelijk de laatste dag in Nederland een feit. Waar we het afgelopen anderhalf jaar volop mee bezig zijn geweest gaat nu realiteit worden.
We hebben erg van de vele leuke, en soms ook emotionele afscheidjes genoten en kunnen alleen maar zeggen dat we ons al heel gelukkig prijzen met zo'n mooie mensen om ons heen!

Morgen vertrekken we om 13.00 vanuit Düsseldorf naar Moskou. Wonderbaarlijk is het ons goed gelukt om onze backpacks in te pakken zonder concessies te doen :). Net hebben we nog even wat lekkere dingen en natuurlijk een pot pindakaas en dropjes gekocht voor in de trein.
Vele weten globaal wat ons reisplan is maar dan toch nog even ons idee (leuk om uiteindelijk te kijken wat het is geworden):
Moskou+ Irkusks-Mongolië-China-Tibet-Nepal-India- evt. Sri Lanka-Thailand-Indonesië-Filipijnen en hierna kijken naar wel continent we overvliegen.. Ideeën genoeg.. werken op een cruise ship, werken op een ranch in Australië/Nieuw Zeeland etc. etc.

Maandag stappen we op de trein dus daar zal het volgende verhaaltje over gaan :)

Liefs Bart & Dorien

Freedom is behind the walls that are created by ourselves

• 06 September 2013 - 18:07

Lex , Esther , En De Meiden:

Bart en Dorien , wij willen jullie heel veel plezier toe wensen , wat een mooie tijd zullen jullie gaan beleven.
    Heel veel geluk en maak er een pracht reis van......groetjes lex en esther De goorn

• 06 September 2013 - 18:21

Marco En Yvonne:

Heeeeeeel veel plezier!!!!! Geniet van de fantastische ervaringen die jullie gaan beleven! En laat ons maar lekker jaloers zijn hier! Wie weet treffen we ons nog ergens tijdens jullie tocht ( zou wel leuk zijn)! Zorg goed voor elkaar en jou ons op de hoogte:) Gr. M en Y

• 06 September 2013 - 18:38

Jolanda:

Dorien en Bart,

Via deze weg wil ik jullie nogmaals een ontzettend mooie en goede reis toewensen. Let goed op elkaar en vooral geniet van elkaar tijdens jullie enorm mooie reis! En je weet het heelhuids terug komen he ;)
    Xxx jolanda

• 06 September 2013 - 18:51

Nikkie:

Hey Dorien en Bart! Super gaaf dat de reis nu eindelijk gaat beginnen! Geniet van de hele mooie en gave tijd die komen gaat! Heel veel plezier en let goed op elkaar. Xxx Nikkie

• 06 September 2013 - 19:21

Suzanne:

Hey Dorien en Bart,
    Heel veel plezier samen op deze mooie bestemmingen! Iets waar veel mensen van dromen gaan jullie waar maken. Enjoy! Groetjes Suzanne

• 06 September 2013 - 19:59

Rens En Judith:

JAAAAAA, daar gaan jullie dan!!!!
    Mooie spreuken :) Zo helemaal waar! YOLO :p
    En een leuke naam voor de site by the way! Op deze manier moet ik dus echt elke keer terugdenken aan onze Zuid-Oost-Azie reis... Je wordt bedankt Dorien!
    Maargoed, nu is het bartendorien! Super gaaf! Heel veel plezier samen!
    We zijn super benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven!
    En je weet het, pas op voor kapstokken!

• 06 September 2013 - 20:46

Dorien Geurts:

Ha naamgenootje,

Heel veel pleziermet zn tweeën. Jullie zullen hele mooie momenten mee maken. Ik heb me aangemeld om op de hoogte te blijven van jullie avontuur.Geniet ervan.

Groetjes dorien

• 06 September 2013 - 20:55

Co En Lia:

Dorien en Bart,

Na alle voorbereidingen is het nu zover: Pas goed op elkaar en geniet er samen maar lekker van.
    Wij wensen een mooie reis voor jullie en vooral heel veel mooie indrukken en momenten.

Heeeel veeeel plezier

• 06 September 2013 - 21:02

Annemiek:

De komende maanden worden zonder twijfel fantastisch, gaaf, VET!, top, avontuurlijk, (ont)spannend en nog zoveel meer..... :)
    GENIET ZONDER MATE en ik zal jullie verhalen zeer zeker volgen!!
    Liefs, Annemiekje

• 06 September 2013 - 21:40

JeroenJoosten:

Hey Dorien en Bart,
    Helaas heb ik jullie vandaag niet meer kunnen zien ..... maar we hebben afgelopen maandag
    nog elkaar gezien en toen heb ik jullie al een onvergetelijke reis toe gewenst...
    Maar vanuit Buggenum City wil ik jullie een onvergetelijk droomreis toewensen, geniet er samen maar goed van...Heel veel groeten uit Buggenum Jeroen

• 06 September 2013 - 23:01

Annelies En Jos:

Hallo Lieverds,

Jullie droom wordt werkelijkheid, Geweldig. we zijn trots op jullie!
    Geniet van de mooie natuur,vreemde culturen en vooral van elkaar, wat jullie samen nu beleven is van onschatbare waarde, een bron van inspiratie voor jullie toekomst.
    We missen jullie nu al maar door het volgen van het reisverslag zijn jullie steeds in onze gedachten.........

We houden van jullie!

• 06 September 2013 - 23:50

Noelle:

Ha Dorien en Bart. Ik wens jullie een heel goede reis toe. Eigenlijk vind ik het geen reis maar een keus voor een ander soort leven. Destijds , met Judith, was een reis met begin en einddatum. Ik heb meegeleefd met jullie reis, maar vooral ook uitgekeken naar de einddatum waarop jullie weer op Schiphol zouden landen. Nu vertrek je, met je grote liefde, maar wanneer ... en of.... jullie terugkomen blijft open, zoals ik begrepen heb. Veel mensen , waaronder Judith, zullen jullie gaan missen. Gelukkig zijn we niet meer afhankelijk van brieven, kaarten of telefooncellen om contact te hebben. Dit is, denk ik, een troost voor je moeder, Dorien. Jullie droom wordt werkelijkheid dit weekend. Zorg goed voor elkaar, bewaar alle indrukken in jullie rugzak , deel ze met anderen en ........tot ziens.

• 07 September 2013 - 20:00

Suzan Koning:

De aftrap is genomen, aan jullie om het vervolg een mooie kleur en hopelijk ook mooie reisverslagen te geven:).
    Geniet ervan! Suzan.

• 08 September 2013 - 08:47

Rick:

Bart en Dorien,
    Heel veel plezier op jullie avontuur!! Geniet ervan en van elkaar. Ik ben benieuwd naar de verhalen!
    Gr Rick

• 08 September 2013 - 11:27

Jack :

leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. maak d'r wat van !

• 11 September 2013 - 10:27

Reni:

Jaa de reis is eindelijk begonnen :) Heeeeel veel plezier de komende tijd!! Geniet, geniet, geniet!! Ik ben benieuwd naar jullie mooie verhalen :) Een hele dikke knuffel vanuit NL! XXX

• 15 September 2013 - 17:32

Louis:

Hey Bart en Dorien, we wensen jullie veel plezier, geluk en al wat positief is toe tijdens deze "MEGAroadtrip". Hopelijk lezen we gauw wat verslagen enzo.. We gaan jullie missen de komende tijd.. Grs Nathalie en Louis

• 16 September 2013 - 10:06

Melanie:

Heeel veel plezier samen! Dit wordt een reis om nooit te vergeten :D Geniet er van! Liefs Melanie